Subject: [SUSPECTED SPAM] Juurdepääsupiirangute klassifikaator
From: "Birgit Veiler" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 12:36:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas oskate öelda, kust leiab ajakohase juurdepääsupiirangute 
klassifikaatori?
RIHA andmeid ei uuendata (seal on 2023. aasta tabel) ning Andmete 
Teabeväravast ei leia.

Lugupidamisega
Birgit Veiler

-- 

Birgit Veiler
Arhivaar- inspektor

+372 5884 1332
Rahvusarhiiv
www.ra.ee <http://www.ra.ee>
https:// blog.ra.ee/kategooria/dokumendihaldus/

Rahvusarhiiv Tallinnas kolib 2025. aastal!
Oluline info kasutajale: www.ra.ee/rahvusarhiiv-kolib 
<http://www.ra.ee/rahvusarhiiv-kolib>